Monday Brief: November 28, 2011

By Ashley Esqueda on 28 Nov 2011 08:31 am EST
-
loading...
-
loading...
-
loading...
30 comments

nat750

Good tactic putting the babe on there. Made me watch it anyway. What was it about again.....

Jake Storm

+1
As a Jethro Tull and BlackBerry fan, I don't agree with a lot of Ashley's opinions. But she's easy on the eyes. :)

digicon

Jethro Tull took the award from Queens of the Stone Age , not Metallica . . .

Thomasrox3

Lol, yeah I've seen these countless times, but never watched them. Once I started this one I was immediately transfixed. She was all jumping around and stuff... I like when Milk Sacks bounce around... /drool

koboss

Wow she has a great rack on her, maybe next time the camera could pan down a little more to much headroom

Lol

dadathepanda

anybody guess why I watch this brief every Monday?

zoban

Debounce time for the win :)

FrankDLR1972

This episode brought to you with 100% more deBOUNCE! Yes, love it!

thecsman

Fantastic, Ashley Esqueda. Simply fantastic.

digicon

Her hair is different than last time . . .

biggietoms

They should just post videos of her jumping....and jumping....and jumping.

rcheung135

Awesome :) Great job Ashley.

CrackBerryTorch9800

4:16, did anyone else replay it over after watch it the first time. I heard crackberry then zoned out and then heard RIM and that's about it.

chiefbroski

....And over and over... +8008135

SoUnCool

awesome rack, watched the whole thing just because of the rack !!!

jvictor77

My God girl.....those tops are getting more low cut by the week. Obviously intentional....keep it going lol!

VR6

best...episode...yet...Samsung better have more debouncing issues

MaxPayne79

i wish Ashley would do one brief high out of her mind lol. that would probably be the greatest brief ever haha.. Love your briefs Ash, keep 'em coming. :)

herrbremerhaven

What next, Tech On Trampolines?

rollingrock1988

I literally had to watch this whole thing again. This girl is legit.

JazzL5

Bounce baby, bounce! I'm hooked!

TheAmazingHarold

Gadgets - Check.
Metallica reference - Check.
Accent - Check.
Bounce - *gargles*... I mean Check!

iLovemy_bb

Very interesting topics. Hadn't seen the samsung commercial until then...you guys are hilarious. Ashley, don't be offended by these guys...I'm sure you've had your share of obnoxious types tho...take care CB nation.

dasser74

hahaha in the uk we call this '..on the pull..'. Good luck, let us know if she asks you out like 'hey, you're so nice, not like those other pervs. Let's go out'.

It can happen man, just keep believing, and keep acting like a douche bag in front of women.

nat750

Ive just watched this with the sound down because i was listening to something i had on the tv. Is that bad......... Who cares its a great video.

dperry360

I love Brief Mondays! lol

dasser74

Producer: Ashley, if you want to be famous, you can't just get your tits out.
Ashley: Huh?
Producer: Put those peanuts down and listen; you can't just get them out, you should bounce them around a little.
Ashley: Like, jump?
Producer: Yeh
Ashley: Ok